Jumaat, Disember 24, 2010

Pertemuan semula bekas pelajar KUSZA

Saya sebenarnya ingin sekali bertemu teman-teman lama yang pernah bersama-sama saya mengharungi dunia remaja yang indah di Kolej Agama Sultan Zainal Abidin tahun 1981 hingga 1984. Urusan kerja dan keluarga membantutkan pertemuan saya dengan teman-teman sekalian. Semoga pertemuan di Ri- Yaz Heritage Marina Resort & Spa, Pulau Duyong Kuala Terengganu yang akan berlangsung esok akan merapatkan silaturrahim yang sekian lama terputus.

Dan, alangkah indahnya jika dapat kita bawa bersama guru-guru yang pernah mendidik kita selama di KUSZA, Cikgu Ismail, Ustaz Dato' Husin Awang, Ustaz Che Lah (istilah "kera-maian" "kuba-dayaan'), Cikgu Azizah, Cikgu Mohamad Salleh bin Lebar, Ustaz Wahab, Cikgu Engku Abdullah Tohafah, Cikgu Ramli, Cikgu Wan Taqwa, Cikgu Khadijah yang mengajarkan Ekonomi, dan ramai lagi.

Salam buat semua teman. Saya gembira mendengar berita bahawa teman-teman sepersekolahan saya semuanya sudah berjaya dalam hidup, menjadi orang terkenal, ternama, dan menjadi manusia yang baik-baik. Semoga hidup kita diberkati Allah.

Saya ke Taiping malam ni. Kata teman, jangan lupa menikmati mi banjir udang di Kuala Sepetang, dan boleh tengok orang utan juga.

Tiada ulasan: