Sabtu, Januari 01, 2011

Azam 2011

Sudah tahun baharu kita rupanya ya! 2010 berlalu penuh dengan kenangan manis, pahit, indah dan luka. Yang manis dan yang terindah itu kita tinggalkan sebagai kenangan dan menjadi penguat semangat untuk meneruskan kehidupan. Yang pahit, yang luka kita simpan juga walau jauh di lubuk hati, moga boleh dibuat sempadan.

Tahun ini dan tahun yang sudah-sudah, saya jarang lagi berfikir dan bercakap tentang azam kerana azam saya tetap sama, tiada beza. Cuma, tahun 2011 ini saya tekadkan semangat untuk menyempurnakan 4 perkara kecil tapi besar impaknya. Saya ingin menjadi manusia baik yang menyenangkan semua orang, saya mahu menjaga dan menepati masa, saya mahu punya luang dan ruang untuk membaca, dan saya juga mahu bersangka baik.

Saya mahu 2011 berlangsung dengan baik dan moga tiada hati yang terluka.

Tiada ulasan: