Isnin, Jun 28, 2010

Kek cokelat Nabila

Hari ni, untuk ke sekian kalinya saya dapat menikmati kek cokelat antara yang paling sedap di dunia sekali lagi, hasil air tangan Nabila, murid kesayangan saya, bekas pelajar tingkatan 6 atas tahun 2009 (dah dapat kek, mesti sayanglah.. haha). Jadi, untuk tujuan mencairkan air liur teman-teman, saya muat naik gambar kek cokelat Nabila untuk tatapan dan renungan semua, sebelum kek yang berbaki 2 keping ini masuk ke perut Si Pipi Bulat.

Bayangkan betapa enaknya kek ini dengan taburan cokelat rice (nasi cokelat?) dan toppingnya yang pekat dan tidak begitu manis. Hmm.... begitu menggiurkan!! Jangan hiraukan rupanya yang comot, yang penting, sedap sungguh. Ini baru kek cokelat Nabila. Dengar cerita donut buatan ibu Nabila juga tidak kurang sedapnya. Mengikut kata Najib Zakaria, jiran Nabila, keenakan donut Mok Lah boleh mengalahkan donut Big Apple dan Dunkin Donut buatan Amerika tu.

Terima kasih Nabila. Selamat melanjutkan pengajian ke Universiti Utara Malaysia dalam bidang Pentadbiran Muamalat untuk sesi pengajian 2010/2011. Semoga berjaya dan berhasil mendapat ijazah dengan cemerlang, dan kemudiannya bolehlah mentadbirkan muamalat/ jual beli kek cokelat dan donut secara komersial pula. Insya-Allah.


dari rimbun ingatan

1 ulasan:

Ahmad Nawawi Yaakob berkata...

Cikgu Za yang kena buat kek buat kami pula..